En dag på stan

Hejsan alla härliga läsare!!!

Idag har jag varit i stan med världens bästa människa (förutom Molly Sandén), vill ni veta med vem..... Jag var med -MIG SJÄLV!!!! Hahahaha :P Liite ego, ne jag skoja bara. Men jag var i stan med mig själv, gick runt lite i det fina vädret och bara njöt. Hittade lite fiina saker också, dock så köpte jag ingenting... :(
Här kommer lite bilder från dagen:
Sergels torg i Stockholm! :D
Hittade VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR enligt mig som de hade rea på som ni ser!!! Ahhh, ska nog åka och köpa dessa imorn!!! <3333
Min outfit idag :D Allting kommer från BIK BOK!! :D

Det var min dag :D
Hörde ni förästen om raset i globen på aviciis konsert nyss*frågetecken* Usch vad hemskt, specielt under en konsert! Och mina kompisar är där, hoppas att de inte var inblandande i raset och att de inte har gjort sig illa...Men det är synd att sånt här ska hända överhuvudtaget, usch!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Tack, jag ska verkligen krya på mig. Så himla trist att vara sjuk...Tycker den där skorna var skitsnygga också, tycker du ska köpa de! :D

Kram! <3

2012-03-03 @ 13:00:03
URL: http://sexigastesundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0