En udda dag

Hejsan alla soliga läsare!!!

Idag har det varit en bra dag, en rolig dag på sportslovscampen. :D Och åt thaimat för tredje gången den här veckan, hahahahha :P
Ni som vet vem Stefan Nystrand är lyssnar nu, och ni som inte vet vem det e kan också lyssna nu om ni vill. Stefan Nystrand är en jättekänd simmare som simmar i svenska landslaget för er som inte vet.  I alla fall så var han med på en träning idag. Vi fick först ställa frågor och så, najjs najjs :D Och sen så simmade han med oss och vi körde en liiiiten serie :P Hahaha, det är inte varje dag man får simma brevid en av världens bästa simmare :P

Det var min dag, och snart så ska jag äta pannkakor, nom nom :)
HAhahahahahaha, garvar stoort när jag ser denna bild, hon som e på bilden är en rynkig Aline :P HAhaha

Nu ska jag läsa i min engelska bok :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0