Heeemma!! :D

Hejsan alla pluggande läsare!!

Nu har vardagen och skolan börjat, *suck* Och med vardagen menas med att mina dagar slutar klockan 20.00, med allt med skolan, pluggandet och simmningen, hahaha men det går :P

Första dagen i skolan idag, jaa det var väll sådär men det var sjuukt kul att få träffa mina underbara vänner igen, haha kan ju säga att det blev lite flumm där ett tag HAHA :P
Nu från något flummigt till något allvarligt! I skolan så håller vi just nu på med andra världskriget, uhh ryser så fort jag tänker på det.. I alla fall så har vi prov nästa torsdag och jag börjar plugga idag, duktigt Aline, duktigt :P Men vi såg i alla fall på en faktafilm om förintelsen, uscch gud vad hemskt det var, vi kan nog inte förstå hur hemskt det var. Nej, usch.... :(

Träningen idag var lugn, lite tråkig men ändå okej... :P
 HAhahaha, jag som poserar lite :P

Nu ska jag kolla på ett av mina favoritprogram, familjen annorlunda :P haha

Ha det bra'
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline 

Kommentarer
Postat av: Anonym

- jag har 1.22 :)

2012-03-06 @ 10:06:49
URL: http://tinanj.se
Postat av: Emelie

HaHa! Kollade också på familjen annorlunda igår :D

2012-03-06 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0