Skolan börjar....

Hejsan alla simmande läsare!!!

Idag så var det sista dagen på sportlovet, fanken också kan det inte vara en vecka till!! Detta menas ju med att jag börjar skolan imorn, ahhhh VARFÖR, VARFÖR!! Jag har verkligen ingen lust att börja skolan igen, plus nu när skolan börjar så kommer allting bli så sjuuukt stressigt, med simningen pluggandet m.m. Nästan så att jag inte hinner blogga. Men jag ska försöka blogga så mycket jag kan här i vardagen, men ni kanske förstår att skolan kommer först. Men jag ska försöka blogga en gång per dag i alla fall!

Tänkte berätta lite om träningen för er som är intresserade!! Vi körde i alla fall uppvärming, vi körde doppboll. Och vet ni vad jag har märkt.. Jo, att när jag spelar någon bollsport så är jag så sjuukt rädd för bollen först, men sen efter ett tag när jag har fått "lära känna" bollen lite så försvinner min bollrädsla helt!! Hahaha, helt sjuukt eller hur!!
Har ni bollräddsla som går över efter ett tag*frågetecken*
Vilken tur att jag simmar och att jag inte kör basket, det skulle nog bli väldigt förrvirrande :P
Körde sedan ett pass på ca. 5200 m, det var ett sjuuukt roligt pass, tummen upp för det :P
En bild på statshuset :P

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Ellen

5200 m?! Jag tycker jag är duktig när jag simmar 1000 m, haha!

sv: It was! :)

Vad roligt! Vad tävlar du i då? Vilka distanser och vilka simsätt? ;)

Ja, det är okej :) Kram

2012-03-05 @ 20:34:25
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0