Snart mello final

Hejsan alla taggande läsare!!!

Ahhh, idag är det den 10 mars. och det menas med......MELLO-FINAL!!!!! Jaaaaaaaa :D
Omg, jag kommer tagga, det ska bli så kul och jag hoppas verkligen att rätt låt vinner. Ska dock inte sitta hemma och titta utan jag och mamma ska åka till några kompisar och kolla, yeey! Ännu roligare :D Och sen blir det direkt hem efter finalen för att sova, ska tävla imorn :D Yeey :P

Vem tycker ni ska vinna mello*frågetecken*
Jag tycker att antingen, LOREEN, DANNY eller MOLLY ska vinna!!! :D De är bara så bäst, alltså deras låtar dödar, så bra är dem!!! :D Men den som jag tror vinner mello är.... Loreen eller Danny! Men man vet ju inte, allting kan hända ;) Jag ska i alla fall rösta sjuukt mycket på MOLLY, DANNY och LOREEN!!! :D
hehe :P

Neeeeeej, jag såg nyss en sak. Molly ska uppträda i ett centrum imorn klockan 13.00 och jag tävlar då, bajjjjjs! Buhu, varför........... Nee, nu blev jag ledsen :(

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0