Soligt och vatten i örat

Hejsan alla soliga läsare!!!


Ahhhh, DET ÄR VÅR!!! Det är 16 grader här i Stockholm, ihhhh vad najjs!! :D Älskar våren det är så härligt. Eftersom det är en sådan härlig dag idag så ska jag fråga några vänner om de vill hänga med till stan, att gå i storstads-stockholm på våren är underbart och man kan sitta på djurgården och äta glass, nom nom :P

En sak som är mindre trevligt är att jag har vatten i örat, i det örat som jag förut hade öroninflammation i!! Ahh, och jag har haft vatten i det örat i nu 2 dagar. Det är riktigt irretarande!!
Hahaha, en gammal bild :P

Nu ska jag ut i den varma solen :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Aline! Jag vet inte om det bara är på min dator men jag kan tyvärr inte se din nya header :( Vad tror du det beror på?

2012-03-03 @ 09:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0