Sorry

Hejsan alla underbara läsare!!!

Sorry att jag inte har bloggat dessa två dagar men jag har haft så mycket plugg. Eller jag har varit tvungen att plugga till ett prov i historia som vi hade idag. Och det var tur att jag pluggade, annars skulle jag typ inte ha kunnat svara på någonting. Provet gick i alla fall bra tycker jag, haha jag satt och skrev i 3 timmar (!) men jag kunde alla frågor, det är bara jag som är lite långsam!

Nu är jag i alla fall hemma. Och jag tränade imorse, i tisdags och i onsdags så körde vi hårda pass :D Skönt, hahah jag höll på att dö i tisdags för att det var så jobbigt, men jag överlevde, yeeeeey :D
:P

Nu ska jag kolla klart på en film och sen ska jag plugga svenska :)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0