Svar på frågestund

Hejsan alla fantastiska läsare!!!

Alltså ni är såå underbara, så många frågor jag har fått. Jag tycker det är jättekul ni är verkligen BÄST!!
Och nu ska jag alltså svara på era fantastiska frågor, här kommer det:

Allmänt: 

Varför kan du inte göra frågetecken
Svar:
Hehe, jo det är för att min pappa råkade spilla ut ett glas oboy på min dator och sen dess så kan jag inte göra frågetecken och radera bokstäver på vanligt sätt.

Vilka tyckte du skulle ha gått vidare från andra chansen till finalen?
Svar:
Oj, alltså jag tyckte inte att någon var särskilt bra i andra chansen men om jag måste välja så skulle jag nog välja Andreas Johnson och Dynasty! :)

Varför köpte du inte de andra skorna? 
Svar: Haha, jo ni som inte vet så tänkte jag köpa ett par skor men köpte att par andra. Och jag köpte de andra för att jag såg dem när jag skulle köpa de första och det blev kärlek vid första ögonkastet. Haha, nej men de var jättesköna och snygga ;)

Vilken film skulle du kunna se huundra gånger om?  
Svar: haha, oj vilken svår fråga....guud, men jag älskar disney filmer, haha så kanske någon disney film, vilken vet jag inte....Sorry om jag inte kunde svara på denna fråga men jag kan  verkligen inte välja :P

Vilket land skulle du helst vilja resa till om du fick välja?
Svar:
Jag skulle nog vilja åka till USA, jag tycker att det är en sådant otroligt coolt land, så till USA!! :D

Om du fick ta bort ett ämne i skolan, vilket skulle det vara?
Svar:
Hahaha, svår fråga... Men antingen svenska eller fysik eller historia. Haha, nej men fysik då, eller det beror på vad man gör i de olika ämnerna, haha XD

vem är din bästa kompis?
Svar:
Bra fråga men svår. Alltså jag har inte EN bästa kompis utan jag har flera. Men de som står mig närmast och som jag har känt längst är mina fiina vänner Jessica och Cecilia. Vi stöttar alltid varandra även fast vi inte syns varje dag, det kan gå flera veckor då vi är ifrån varandra även fast vi är grannar men varje gång vi ses så är det som vanligt. Vi är verkligen jättebra vänner. Men sen så har jag ju underbara vänner både i skolan och på simningen :D Så jag får väll säga, Jessica, Cissi, mina vänner i skolan och såklart de på simningen :D

vad är det bästa du vet?
Svar:
Oj.... ja du! Då får jag väll säga att simma, haha :P Att simma, vara med mina vänner och att få träffa Molly Sandén , haha :P

vad är det värsta du vet?
Svar:
Svår fråga igen, nej men det värsta jag vet är folk som ständigt fuskar, usch nej. Jag blir så förbannad på sådana människor som fuskar, men men det är ju egentligen de som fuskar som förlorar på det. Jag gillar inte häller spenat :P

SIMNING:

Simmar du mycket eller?
Svar:
Jaa, eller nja. Det beror på vad man betäcknar med mycket. Men jag tränar simning 5 gånger i veckan plus att vi har tävlingar ibland på helgerna :D

Om du var tvungen att byta sport...och inte fick simma, vilken sport skulle du välja då?
Svar:
HAhaha, oj..... ingen bollsport oi alla fall eftersom jag är rädd för bollar. Kanske konståkning :P

Har du tränat simning länge?
Svar:
Jaa, det kan man säga. Jag började när jag var 5 och jag fyller 15 snart, så jag har tränat simning i snart 15 år! :D

Tävlar du också?
Svar:
Jupp, det gör jag :D

Varför gillar du att simma?
Svar:
Bra fråga! Det är väldigt svårt att förklara men det är känslan, och att man tränar är bra. Det är bara roligt :D Kan inte beskriva...

Varför började du att simma?
Svar:
Jag började först att simma för att lära mig simma,, men sen så tyckte jag att det var så roligt att jag fortsatte :D

Varför är det så kul med att tävla? 
Svar:
Det som jag tycker är så roligt med att tävla är att man ser resultat från träningarna. Att man ser att man har utvecklats :D Och självklart så kan det gå dåligt ibland men då får man ta igen det nästa tävling. Det är också roligt eftersom man har en sådan otrolig bra laganda på tävlingar :D

När började du tävlingssimma??
Svar:
Ojj, jag tror att jag har tävlingsimmat nu i snart 4-5 år! :D Och då på riktiga tävlingar.

Vad tävlar du i då,Vilka distanser och vilka simsätt? 
Svar:
Jag tävlar i allt, det finns fyra simsätt = fjäril, frisom, ryggsim och bröstsim. Men jag tävlar inte så jättemycket i fjäril eftersom jag inte riktigt har hittat den rätta tekniken där. Sen så simmar jag ryggsim ibland. Men mest frisim och bröstsim! :D Jag brukar simma 100m och 200m lopp men även 400m och 800m. Jag gillar långa distanser :P

vad har du för tid på 100 bröst?
Svar:
Jag har tiden 01:32. 07 m på 100 br :D


Tack så jättemycket för alla frågor, jag tror jag har fått med alla, annars så får ni säga till.
Ni är heelt underbara som frågar frågor, tycker det är jättekul och vilka bra frågor ni ställde, wow :D
Hoppas att ni fick svar på era frågor! :D Och fråga gärna mer frågor om ni vill även fast det inte är frågectund! :P

Ha det bra'
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline




Kommentarer
Postat av: Casandra

omg omg omg Aline jag älskar din blogg den e bara bäst asså omg herrrrrrrregud jag skulle så gärna vilja träffa dig du verkar så himla härlig härlig!!!!!

Men jag har en fråga!: om du skulle välja mellan dina kompisar och simningen vad skulle du välja?????? <3 :)

2012-03-08 @ 07:52:02
Postat av: Elin

Om du har simmat från det att du var 5 till 15, har du väl ändå inte simmat i 15 år? :)

2012-03-08 @ 08:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0