Svar på kommentar

Hejsan alla fiina läsare!!! 

Har fått en till underbar kommentar, (alla kommentarer är underbara), och jag ville svara på den :D Jag har fått kommentaren av fiina Casandra! :D 
Här är hennes kommentar:

omg omg omg Aline jag älskar din blogg den e bara bäst asså omg herrrrrrrregud jag skulle så gärna vilja träffa dig du verkar så himla härlig härlig!!!!!
Men jag har en fråga!: om du skulle välja mellan dina kompisar och simningen vad skulle du välja?????? <3 :)
Svar: Tack så jättemycket fiina du, gud vad jag blir glad av din kommentar! :P Såå kul att du gillar den, det är alltid roligt när folk gillar det jag skriver. Naaw, vad gullig du e!!! :D <3 Detsamma :)
Oj, vilken svår fråga. Guud, jag kan nästan inte svara på den, den är för svår. Jag svarar såhär: Jag skulle göra så att alla mina vänner börjar i min simförening och börjar simma och så kan vi simma tillsammans. Då får jag två flugor i en smäll ;)
Tack så jättemycket för din fiina kommentar än en gång!!

Ni alla är som sagt underbara, så fortsätt att vara er själva!!! :D Och när ni kommenterar och läser min blogg, det betyder jättemycket så fortsätt!! :) <33

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer
Postat av: Casandra

Kul att du svara jag e verkligen supergla hahaha va kul asså omg jag är typ ditt största fan asså seriöst jag älskar också Molly Sand'en ville bara säga de omgomgomg !!! :) <333333

2012-03-10 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0