Tack!

Hejsan alla fiina läsare!!!

Som sagt så har jag en FRÅGESTUND just nu och jag har fått en del frågor, jättekul tycker jag :D FRÅGESTUNDEN avslutas på onsdag och svarar då på frågorna!
Har nu fått en helt underbar kommentar av fiina Mimmi som också har ställt frågor, dock så svarar jag inte på frågorna nu utan på onsdag!

Men jag måste bara dela med mig av en del av hennes kommentar! Alltså, jag blir tårögd. MIMMI, DU GJORDE MIN DAG!! Att det finns sådana underbara människor här. Gud, jag är fortfarande tagen av den jättefina kommentaren. Så jag måste bara visa den, hoppas att du inte har någonting emot det Mimmi:

Såhär skrev fiina Mimmi:
Suuuuuuuuuuuuuuper bra blogg! Läser dagligen din blogg oxh bliur super glad såfort jag läser om din dag eftersom dina dagar alltid är fulla med överraskningar;) Sluta aldrig blogga! :D 

Alltså Mimmi, du fattar inte hur glad jag blev när jag såg detta! Tack så jättemycket, och jätteroligt att du gillar min blogg! Haha, det kommer jag nog inte göra med sådana underbara läsare jag har! ;) Roligt att du också tyckte om skorna :D Tack igen, du e bääst!!

Det är sådana här kommentarer som får mitt hjärta att bli alldeles varmt. Så TACK ALLA MINA FIINA BLOGGLÄSARE FÖR ATT NI FINNS!! FÖR UTAN ER SÅ SKULLE DET INTE FINNAS NÅGON BLOGG!!
TACK!!!!

Ha det bäst
Mycket kärlek till er och specielt mycket till Mimmi!! <333
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0