Treater och tävling

Hejsan alla fiina läsare!!

Asså shiit vad jag har mycket dessa två dagar, har inte hunnit blogga.....tänkte berätta lite om vad jag har gjort:

IGÅR: Var jag först i skolan men fick sluta en timme ytidigare eftersom jag skulle på teater. Och hör och häpna, teatern skulle börja 14.00 och sluta 20.00 (!), alltså så skulle den vara 6 timmar. 6 TIMMAR!!! HAha, fast det var ju pauser och så också inkluderat på dessa 6 timmarna. Teatern jag såg men mami och mormor och morfar hette TREATER. Hahah, teatern treatern handlade om tre par och deras problem. Hahahaha, den var sååå sjukt rolig, alltså jag höll på att skratta ihjäl mig. Jag tipsar er att gå och se den ;) Sen efter teatern så åkte vi hem och jag gick och lade mig direkt eftersom jag skulle tävla idag.

IDAG: Gick upp 06.20 idag eftersom jag skulle tävla idag. Jag är inte sjuk längre så jag fick tävla, yeey :D Jag och mami åkte kommenalt till tävlingen och jag har idag kört två grenar, en på förmiddagen och en på eftermiddagen. Simmade 400 frisim och 200 frisim. Persade på båda grenarna men ca. 4 sekunder, yeeey :D 
Min tid nu på 400 frisim: 05:25.05 och på 200 frisim: 02:34.80 :D
treater :D

Nu ska jag sova, har tävling hela dagen imorn också!! :D
PS: GLÖM INTE ATT STÄLLA FRAM KLOCKAN EN TIMME INATT!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSS
// Aline  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0