Fjärde gången gillt

Hejsan alla glada läsare!!!

Ahhhhh, jag äär såååååå glad!!! För idag så träfffade jag Molly Sandén för fjärde gången, asså de gånger då jag har fått prata med henne. iiiii, och det var precis lika underbart som de andra gångerna, och jag tror att hon kom ihåg mig, för hon frågade "Vad hette du igen.." Ahhhhhhh :P

Jag åkte imorse till Åkersberga och var där ca. 2 timmar innan det skulle börja. När klockan var 12.30 så ställde jag mig vid scenen, längst fram med massor av andra! Och sen blev klockan 13.00 och Molly kom!!! Ahhh, det var så najjsigt! Hon sjöng tre låtar och hon var sååå bra, jag filmade alla framträdanden och tog en hel del kort! :D Efter det, så var det dags för signering. Det var en lååång kö men efter ca. 25 minuter kom jag fram till henne. Jag gav henne choklad och ett kort, hon blev jätte glad :D Sen så fick jag en autograf på min planch ni vet! Och sen tog vi ett jäääättebra kort och så pratade vi lite!!! Ahhh, det var såååå underbart även fast det bara varade i någon minut!

Hehe, en till sak som hände var att i slutet på hennes preformance, så tog jag upp min planch och höll upp den. och hon kollade på den och sa högt "ÅÅÅÅÅHHH; VAD FIIN" hihi, gulligt. I alla fall så stirrade hela publiken på mig sedan, hehe lite pinsamt men det var det värt :D En toppendag har det varit. Här kommer bilder: 
   Fiiiina Molly som sjunger som en gud!
Autografen! Hihi :D <333
Lycklig Aline med världens bästa Molly!!!! :D <333 Hihi, en kompis sa till mig att jag och Molly ser ut som värsta polarna på detta fotto!!! Hade inte tänkt på det, men lite ser det ut som det! Så e det ju inte men man kan ju alltid drömma :P 

Nu ska jag snart kolla på eurovision!!!! Håll tummarna för Loreen!!! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0