Konfa-klänning

Hejsan alla fiina läsare!!!!

Nu e jag hemma ifrån en liten släktfest! :P Roligt roligt.....inte!!

Idag så har jag bara chillat och så har jag shoppat lite kläder!!! Jag har shoppat en klänning som jag ska ha på min konfirmation, längtar!! :D Asså en sak som har hänt mig på senaste tiden är att jag är såååå trött!! heela tiden, jag tror att min kropp börjar sätta sig i viloläge....men det är 4 VECKOR KVAR I SKOLAN, och jag måste spörta nu, men jag orkar inte.....jag vet inte varför. E trött hela tiden, enda stunden då jag inte är så trött är på träningarna....skummt. Jag får börja tagga lite så jag kan spörta nu i slutet av 8:an.

Här är en bild på min nya klänning som jag köpte:
jag med min nya klänning, soim jag ÄLSKAR!!!

förästen, nu när jag har fått en iphone! Så har jag INSTAGRAM :D Yeeeey, så jag tänkte om ni vill följa mig där också så gör det :D Och jag följer er gärna tillbaka :)

Min INSTAGRAM: alinsson97

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0