Utelåst.....

Hejsan alla smarta läsare!!!!

Asså shiit vad jag har varit klumpig idag. Jag har varit utelåst i typ.....3 timmar!!!!!

Hahaha, vi hade orgentering idag spm faktiskt gick jättebra. Vi springer ju på Tisdagar på simningen och nu märker jag verkligen att jag har fått bättre kondition. Asså shiiit, förut var jag tvungen att stanna typ var 5 meter, nu kan jag springa flera hundra meter utan att bli trött!!! Sååå sjukkt, är så glad för det är så jävla kul när man märker skillnad :D

I alla fall så var det ganska nära där jagf bor, och jag tog INTE med mig mobilen....och så glömde jag nycklar.....ni vet redan nu hur det slutar. Så när jag kom hem till huset så fick jag lite panik, jag var genomsvetting och mina ben orkade inte ta ett steg till. I alla fall så tänkte jag ringa mamma eller pappa...men oj juste JAG HAR MIN JÄVLA TELEFON I HUSET!!!!! Ahhh, så jag gick och knakade på lite grannar och min pappas bästa kompis var hemma så jag ringde pappa där och han skulle komma typ om 2-3 timmar. jaha, och jag som hade tänkt att plugga....Jag fick i alla fall stanna där så jag blev inte så kall :P

Hahaha, asså jag fattar inte hur man kan vara så klumpig, hahaha XD

Fiiiiina Molly! som har absolut ingenting att göra med att jag är klumpis :P

Nu ska jag fortsätta plugga och sen blir det träningä-1- :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0