Leksand sommarland!!

Hejsan alla underbara läsare!!!!

Nu är jag hemma från Dalarna! Och guuuud, vad jag har haft det kul dem här 5 dagarna, jag och mina kompisar har haft det så kul, vi har badat och varit på Leksand Sommarland och haft det gryymt kul!!! :D
Jag har haft så grymt roligt men jag har saknat er läsare sååååå grymt mycket också!! Jag har liksom velat gå in och skriva, men det kunde jag ju inte.......

Som sagt så kom mina kompisar till oss i Leksand i söndag eftermiddags. Vi spelade spel och hade det trevligt. I måndags så åkte vi till Leksand sommarland och busade både i och uppe ur vattnet! Gryyymt kul :D
 I tisdags så var vi hemma i stugan, spelade spel och badade. Onsdags så åkte vi till Sommarland igen och badade och åt massor av glass, hahahaha jag åt 3 stycken glassar :P Torsdags så chillade vi, och i dag så åkte vi hem.

Som ni säkert läst så har vi haft det jättemysigt!!! :D

Här kommer lite bilder:
Leksand sommarland flaggor!! :P
Kunde tyvär inte ta bilder inne på sommarlandet eftersom vi hade fullt upp med att bada! :P
Aline is back! och med ett par nya, egna  och snygga solglasögon som jag fick av Sara <3333 :P Hahaha ;)
 Vi tog kort där vi skulle posa, när vi stod på knän i några skor!!!! Jag som e ganska lång, här får ni se mig som ganska kort!!! :P

Nu är bloggpausen slut!!!!!! :D Bra va, nu är jag tillbaka och jag lovar att uppdatera er varje dag, om det inte är något specielt :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0