Snart ska vi åka båt!

Hejsan alla solbrända läsare!

Idag så ska jag, mamma, pappa, farmor och farfar åka båt. Vi ska åka " Gustav vasa" som är en sällskapsbåt som går i från Leksand och så åker den runt lite i siljan, båtturen tar ca. 4 timmar! :D
Vi ska åka båt eftersom farmor har fyllt år och då fick hon av present av oss att åka på räkkryssning, och det är det vi ska göra nu! :D Kuuul :D

Just det, imorgon så kommer mina kompisar upp hit och dem ska vara här i 5 dagar, så jag kan inte blogga då!! så från den 31-5 august så är det blogg paus för mig troligen! :D Men jag ska försöka skriva ett inlägg lite mer om det imorn innan dem kommer!
Ser fram emot att åka båt och få träffa mina kompisar!!! :D

Som sagt så ska jag försöka få iväg ett inlägg imorgon också innan dem kommer, vi får se om jag hinner, ska också försöka ta lite kort på båten!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0