Varför...

Hejsan alla arga läsare!!!

Nu har jag varit hos läkaren och han sa att jag hade en allvarlig ÖRINFLAMMATION!!!! Bajskorv på läkaren och det värsta är att han sa att jag inte får träna eller tävla på en hel VECKA!!!!! OMG, och jag skulle vara med på en jätterolig tävling i helgen som jag hade sett iframemot jättemycket, känner att jag har fått styrkan tillbaka, men nej nej, då ska jag få en fucking örinflammation!!!!!!!!!!! Så att jag inte får simma.....

Ahhhhhh, jag blir galen, jag orkar inte!!!!

mina fötter, roliga va...

Nee, nu är jag sur, får inte träna eller tävla ahhhh!!!!!!!! Och vi har snart våran mål tävling, ahh
Men aja, jag får träna landträning ist'llet tills mitt öra blir bra igen....men det e inte lika roligt

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0