JAG HAR TRÅÅKIGT

Hejsan alla uttråkade läsare!!

Ni förståååår inte hur tråkigt jag har just nu, ahhhhh jag håller på att dö!!!!

Mamma har sin kompis här, och de frågar om jag vill vara "med" dem, men de snackar bara massa tant-snack, usch vad tråkigt, nej tack säger jag bara, haha. Så nu har jag jäääätte tråkigt och har ingenting att göra.

Någon som har något förslag vad jag kan göra???

Är dessutom lite småstressad, eftersom jag ska på "world cup" imorn, men jag vet inte vilken tid eller vart jag och mina simkompisar ska träffas någonstans, så jaa jag har lite små panik just nu!!!

En blomma som jag har fottat :D Den ger mig lite mer lugn som tur är, haha :P

Jag sitter här och lyssnar på "the voice" men ska nog hoppa in i duchen nu... eller någonting :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0