Ansiktsmask och film

Hejsan alla coola läsare!!

Efter min dramatiska händelse igår så har denna dag bara handlat om att ta hand om mig själv och ta det lugnt. Jag har kollat på film, sovit, druckit massa vatten, haft ansiktsmask och ätit pizza. Återhämtat mig heel enkelt.
Men ändå så har jag blivit yr igen (tack och lov så har jag inte svimmat), tryck över bröstet och lite svårt att andas.....jag hoppas att det går över snart.

Idag så vilade jag, men imorn så ska jag plugga riktigt ordentligt även fast jag är hemma.

Jag med ansiktsmask, hehe :P

Såg ni på idol idag?!?! Asså guuuud jag dör, hon Molly ägde ju! Hon är superduktig jag hoppas verkligen att hon går vidare. :)

Nu ska jag.........göra någonting :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha...the new Molly <3



ses på måndag..hoppas det går över

Många kramisar till dig!! <333

2011-09-30 @ 14:51:50
Postat av: Malin

Sv: Hej! Sorry för sent svar, det har varit lite mycket i skolan.. Men självklart kan jag hjälpa dig att lägga in headern! Vill du att jag ska försöka förklara eller göra det åt dig? =)



Kram!

2011-09-30 @ 18:54:27
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Tack! :)



Ja självklart! Jag hittade faktiskt en video där det är förklarat jättebra hur du ska göra så kika in här: http://www.videofy.me/designadinblogg/5861 ! Hoppas det funkar, annars är det bara att säga till!



Kram! <3

2011-09-30 @ 19:19:04
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0