Persicas land

Hejsan alla läsare!!

Asså förlåt för att jag inte har bloggat, har varit jätte dålig på att uppdatera den senaste tid och jag ber om ursäkt men vi har så myket i skolan och på simningen så det blir så tyvär....

I alla fall så e det lördag idag :D Och nu råkar jag känna tilll att de flesta av er som går i skolan är lediga tills på onsdag. Men vår skola e lite knäpp så vi går i skolan på måndag och sen e vi lediga på tisdag medans många av er är lediga på måndagen också.......orättvisst tycker jjag!!

Men vet ni vad jag ska göra i helgen då....ja jag tänkte plugga heeela helgen men fiina Jessica/Persica frågade om jag ville ville åka med till deras land. Och så klart ville jag det :D Så det blir fullt upp i helgen, men persica hade också läxor så vi kommer nog plugga lite i alla fall :P¨
Hehehe, mig när jag provade lite kläder :P

Nu måste jag packa! :D Ska snart åka.
Vi ses, kanske bloggar i helgen, vi får se :)¨

Ha det bra'
Kärlek till er!!!! <3
PUSSSSS   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0