Biologi

Hejsan alla lediga läsare!!!

Här sitter jag nu vid mitt stökiga skrivbord och pluggar biologi inför provet på Torsdag, ahhhh. E lite nervös men jag känner ändå att jag kan allting ganska bra :) Biologi tycker jag faktiskt e kul, jag menar det är intressant jämfört med fysik som e så helvetes svårt, hehe :P

Vilket NO-ämne tycker ni är roligast"frågetecken"
Jag tycker nog Biologi och Kemi!! :D

Hhihihi :P

Neej, nu ska jag fortsätta att plugga, ville bara titta in och säga HEJ! ;)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: hannah

heej aliniiis! <33 Plugga pluggaa på. Ja, biologi är faktiskt jättekul...till skillnad från hmmm..hmm.hm. industriella revolutionen... Jag tycker nog också biologi och kanske fysik är roligast av so ämnena. Vilka So- ämnen tycker du är de roligaste då? jag skulle satsa på geografia! (No la revolutiona industriella, que es historia HIHI)Historia är intee kul. Men spaniiiish däremot..love <3 hihi // Kram Hannah! <3 :)

2012-01-29 @ 16:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0