Freeeeedag

Hejsan alla underbara läsare!!

Idag e det freeeeeeeeeeeeedaaag!!!!!!!! Wooohooo :D

Idag i skolan så kollade vi på en film som var verkligen gripande. Det var flera stycken som började gråta. Filmen hette "Pojken i randig pjamas", ahhh, den var så bra men så gripande, jag började faktiskt också gråta. om ni inte har sett den, SE DEN!!!!!

Just det, jag har harit hos tandläkaren idag också :P Och.....jag hade inga hål! Wohoo :D
Och nu så har jag handlat lite "exotic snacks", e det fredag så e det ;)

LOVE YOU!!! <33

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en film :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: hannah

"It's Friday, Friday,

Gotta get down on Friday"... nana na na na

2012-01-29 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0