I falun

Hejsan alla myysiga läsare!!!

Nu är jag i Falun, min kära kompis Cissi frågade om jag ville följa med upp och åka skidor, och här är vi nu! :D
Dock så glömde jag det viktigaste, eller det är på vårat landställe och det är min skidutrustning, hehe...... :P
Klantiga jag :P

Vi hade i alla fall våran andra träning igår, den var lite hårdare men den var rolig!! :P

Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg förut, men internet kraschade så hela inlägget försvann...jaja..
I alla fall, jag e här uppe och har det myysigt, men jag kommer kanske inte kunna uppdatera som vanligt  dessa  dagar eftersom det inte är så bra täckning här.....

Imorn så ska vi åka skidor! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!!
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0