Mitt 2011

Hejsan alla fantastiska, söta, bästa och underbara läsare!!!

GOTT NYTT ÅR!!!!
Jag hoppas att ni hade en fantastisk kväll igår, det hade jag i alla fall!!!

Jag tänker berätta lite om hur mitt liv har varit 2011:

2011 har varit mitt år, allting har gått hyfsat bra och jag känner att jag har utveklats mycket både physiskt och många bra händelser,  det har hänt så mycket bra detta år!!

I början av året, så mådde jag hyfsat bra och allting rullade på, men jag hade också vääldigt mycket tankar....
om man tänker på simningen i början av året, så var jag väldigt säker, det var då jag verkligen visste att jag ville satsa på simningen.
En hyfsat bra start på 2011
I början av 2011


Under mars/april/maj var ingen bra period för mig. Jag fick plötsligt stoora komplex över min kropp och jag slutade att äta både i skolan och hemma. Jag mådde inte alls bra och jag grät i skolan 3 gånger per dag på skoltoaletten för att jag inte mådde bra över min kropp.....  Detta var ingen rolig period... men som tur var så pratade jag med min tränare om detta och hon hjälpte mig lite att förstå att jag var bra som jag är.
Det hjälpte lite, men jag hade fortfarande svårt att acceptera mig själv som jag är!

Men det var inte bara deprimerande saker som hände då, jag fick förfrågan om jag ville provträna i en högre grupp, och det var ett väldigt stort steg för mig , för jag hade kämpat....
Jag vid Maj

Sommaren 2011 blev förändringen av mitt liv och hur jag såg på mig själv.'
Det var i början av juni som jag började läsa en speciel persons blogg, MOLLY SANDÉN!!
Hon skrev väldigt förnuftiga saker på sin blogg och hon lärde mig att man är perfekt som man är.
Hon blev en stoor förebild och det är hon som jag tagit bort dem flesta av mina komplex och hon får mig att må bra. Hon är en fantastik människa och hon har lärt mig så mycket, och att man ska älska sig själv m.m.'
Nu vet ni varför hon betyder så mycket för mig.

Hon är bäst och den första gången jag träffade henne, är en stund som jag aldrig kommer att glömma, hon var så gullig och underbar och ahhh, man kan inte beskriva henne, så underbar är hon. Hon är allt för mig även fast jag inte känner henne. Men de 3 gånger jag har träffat henne har varit de bästa stunderna i mitt liv.

Simningen sparkade också igång i sommras och jag började i en ny grupp med massor av nya underbara människor, och jag älskar verkligen både dem och träningarna och tränarna, jag älskar allt med simningen, den är bra för mig...det får mig att må bra :D
   Jag och fiina Molly Sandén!! <33333


Hösten har varit ganska tuff både i skolan och på simningen, i skolan har det varit myyycket plugg och jag har pluggat mycket, simningen har varit sååå sjukkt roligt, och jag har utvecklats som bara den inom simningen, och jag är faktiskt stplt över mig själv-!!! Det har varit en rolig höst!!
Jag för ca. 2 veckor sedan!!! :D En glad Aline om mår väldigt bra!!

Detta år var ganska bra och nog det bästa i året i mitt liv.
Detta år ska bli ett bra år och jag ska jobba med min självkänsla, jag ska träffa Molly Sandén, jag ska satsa på simningen och skolan.

Nu är det 2012, och detta ska bli vårat år!!!

Ha det bra
Kärlek till er!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja jag har haft ett riktigt bra år, med vissa undantag förståss, det finns ju alltid motgångar.

Det var en riktigt rolig upplevelse att vara med i filmen! :D

Tack så mycket, vad glad jag blir!



Du verkar också ha haft ett bra år, bortsett från att du mådde så dåligt under våren, men bra att det har löst sig! Det är viktigt att veta att alla ser olika ut och man är fin precis som man är!



Gott nytt år på dig med! =)

Kram!

2012-01-03 @ 01:09:49
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0