Otursdag

Hejsan alla glada läsare!!! 

Jag hoppas att ni har haft en bra dag idag!
Jag kan ju säga att jag INTE har haft en bra dag idag, en riktig otursdag rättare sagt! :(

*   Det började med att jag försov mig 30 min...
*   I skolan så krånglade datorerna jättemycket och jag fick ingenting gjort.
*    På lunchen så spillde jag ut mjölk över typ heela matsalen plus att jag råkade ta vinäger på min pasta= blää
*    Skulle sedan skicka iväg en uppgift på mejl, det funkade inte och det blev 100% kaoz.
*    När jag skulle äta middag i skolan (hade med mig mat) så smakade det bajs...
*    På träningen så läckte mina simglasögon.
*    Min badmössa gick sönder
*    Vårat lag kom sist på lagkapperna..
*    Började skratt-gråta..

Hehehe, inte en sådan bra dag va..... Ahhhh och imorgon har jag morgonträning aja..... Hoppas att inte nästa dag blir som den idag..

Har ni förästen skratt-gråtat någongång *frågetecken*.  
Usch det är så jobbig, man e ledsen men man skrattar åt sig själv, nej usch!!! Hahaha :P 

En gammalbild från Persicas 80-talsfest!! :D <333

Nu ska jag sova för imorgon e det morgonträning som gäller!!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0