Snart blir det teater

Hejsan alla fredagsälskande läsare!!

Härligt med freedag igen! :D
Vad ska ni göra ikväll*frågetecken*

Jag ska göra en väldigt rolig sak ikväll. Ihh, jag är så spänd. Jag fick nyss ett sms från min mormor som frågade om jag ville gå på teater ikväll, brolles teater. Haha, det kom som en chock och jag visste inte riktigt vad jag skulle sägfa. Plus att mina fiina vänner Sara och Hannah är här, men jag tackade jag och jag fick ta med mig två kompisar :D Så nu ska jag, Sara och Hannah gå på teater i stan. Hur awesome är inte det. Teatern börjar klockan 19.00 så vi får åka någongång vid 17.00 för att vara där i god tid och vi ska äta middag där också så, jupp :P Min fredagskväll består av en teater med underbara vänner! I love it :D

Tänkte lägga upp en bild här, men det funkade inte just nu :(

I alla fall så tar jag med mig kameran så ni får se bilder sen!
Nu måste jag rusa

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0