Trööött

Hejsan alla trötta läsare!!!

Asså herregud, ni fattar inte hur trött jag är. Jag har nog aldrigt varit såhär trött, hehe eller jo det har jag nog men jag är hellt sjuukt seg. Jag tror det är för att det är slutet av veckan och sen så har jag varit så himmla nervös för provet som vi hade igår, så allting släppte nog nu :P Jag var så trött att jag somnade i soffan. Resten av kvällen så har jag kollat på filmer, najjs najjs :D

Nu så kollar jag på "minuten" med familjen. JAg skulle vilja vara med i minuten, guud vad roligt. och de har så roliga utmaningar, kanske ska anmäla mig till nästa säsong, hehe nej ;)
Just det, imorn så blir det ÅRSFEST på simningen , ahhhh jag är så sjuuuuukt taggad. Det ska bli såååå kul :)
En bild på mig för ca. 2 år sedan :P

Nu ska jag chilla med familjen, och imorn blir det plugg och årsfest! ;)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0