Sova snart...

Hejsan alla söööööta läsare!!!

Idag har jag inte gjort så mycket, chillat. :D

Var ju hos mormor och morfar hela dagen idag men när vi kom hem så fick jag se att Cissi och Jessica var hemma, och jag har inte träffat dem på heeeela sommaren, (fast jag har träffat Cissi lite) och guuud vad jag har saknat dem! Herregud, så vi gick till Cissi och tog det lugnt och pratade och flummade som alltid! Vi har alltid så kul tillsammans, vi 3 ! Love you!!!!! :D <33333 Men det som e lite sorligt är att nu när dem har kommit hem så åker jag bort!!! :(

Imorn så åker jag till Dalarna igen, på fredag så åker jag till Sundsvall på läger, nästa söndag så ska jag på kick off och sen börjar skolan, men ni får mer info om det sen!!
Här kommer en bild på mig och Jessica från Maj!!!! <333 hahaha vi e lite knäppa :P

Kom precis hem ifrån Cissi, så nu ska jag sova!!! Hörs imorn!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0