Gooomorgon

Hejsan alla festande läsare!!!

IDAG ÄR DET DEN SISTA DAGEN PÅ 2011!!!!!!!!!!! Ahhhh :P
Shiit, heeelt sjukt, snart är det ett nytt år, och det året ska bli det bästa i mitt liv!!!

Hehe, på tal om någonting heeelt annat, jag vaknade nyss!!! hahaha, jag vet lite sjuukt.
Men jag hade en taktik, för att kunna vara uppe länge inatt så gick jag och la mig sent igår så att jag skulle sova länge idag, hihihi hoppas att det funkar :)

En sak till, hehe det blev ingen städning igår......opps! Heheh, såå aa nu MÅSTE jag verkligen städa!!
Skulle bara säga hej till er liksom ;)

Har ju ganska mycket att göra idag, nu blir det att städa, sen blir det att göra iordning sig och sen vid 17.00 så kommer gästerna :D

Ehhh. aaa jag hittade INGEN annan bild, seriöst ......inte så fin, men jag bjuder på den :P

Tänkte sen/ snart lägga ut ett inlägg om mitt 2011, håll utkik! :P

Ha det bra
Kärlek till er!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gott nytt år fiina Aline! Vi ses nästa åår!!! Och ha de underbaraste sita dagen <3333

2011-12-31 @ 15:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0