Gäster

Hejsan alla glada läsare!!!!

Herregud, fram tills nu så har jag läst Harry Potter i snart 3 timmar!!!! Kan ni fatta?!?!?! Men den är sååååå sjukt bra, läs den!!!!! :D
 Hehehe :P

I alla fall så ska vi ha gäster idag, yeeeeey!!!!! :D Det ska bli najs, men den ända nackdelen är att jag måste STÄDA MITT RUM!!!!!!! :( Och jag orkar verkligen inte det, och jag har ett ganska stort rum också, så då blir det ännu jobbigare, suck........
Någon frivillig som vill komma hit och hjälpa till??? :P

haha, såå ja det är det som jag ska göra nästan heeela dagen, men det kanske blir lite roligare om jag sätter på musik!!! :D

Hmmm, undrar vilken skiva jag ska ta??? Hur lång tid kommer det ta att städa rummet???

Hahah, jaa jag får väll börja städa då......:(

Ha det bra
Kärlek till er!!!
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0