SORRY men hej <3

Förlåt att jag inte har skrivit på typ SSSSSSKKKKKKIIIITTTT länge men det är så att jag har inte hunit. Idag har jag inte gjort så mycket mer än skolan (det är det som tar upp all min tid blää..) men snart kommer bästa pappa med mat och då ska jag äta (inte så konstigt thahahahahah) sen blir det raka vägen till mina sötnosar i stallet <3 :* . Efter 1 timmes underbar ridnig så blir det äntligen FREDAGSMYS!!!! Jag har längtat efter det rätt lenge nu :O.


Här är lite mer om mig jag är en stolt DYSLÄKTIKER, jag har läs och skriv svåriheter men jag tycker inte man ska skämas för det de gör det inte bätre. Var stolt över den du är det finns inget att skämas för DU ÄR PERFEKT. För- sök inte var någon annan än den du är det har jag testa FY FAN VAD JAG HATAR DET. Om ni som ser deta är er själva snälla fotsät med det, DET ÄR HEMSK ATT FÖRSÖKA VA NÅGON ANNAN! :'O Om ni lovar att vara er själva så lovar jag med <3333333333333333333 



 DETA ÄR PIM PIM MMMMMMMMMMMM.........


HEJ DÅ ALLA SOM VÅGAR VARA SIG SJÄLVA//
 LOLIROROR <333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0