Halloween fester

Hejsan alla läskiga läsare!!

Shiit alltså vad mycket som har hänt i helgen, jag har varit på hela 2 halloween fester, väldigt najs men läöskigt.

Igår så var jag på en halloween fest och alla var utklädda och jag var typ, en zombie/överkörd, haha.
Här kommer lite bilder från igår:
Läskiga jag, känner ni igen mig....... hehe, jag blir rädd när jag ser hur jag spärrar upp ögonen, usch....
Deras fina halloween tårta med massor av nutella, och marsipan figurer :P nom, nom
 Det här vet jag inte riktigt vad det är, men det är läskigt, det kanske är ett spöke......


Hehe det var lite bilder ifrån igår, det var jätteroligt :D

Nu ska jag städa för vi ska få gäster, och sen så ska jag träna :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3¨
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0