Musikprov och fredag

Hejsan alla snälla läsare!

Jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat, men som sagt så har jag jättemycket plugg och skolan går lite före bloggandet, tro det eller ej men enligt mig gör det, det. Men förlåt i alla fall.

Nu är det heeeeelg och då ska jag plugga lite, blogga jättemycket och så ska jag åka och se på World cup på eriksdalsbadet, skiiiit kul (förutom pluggandet så...) :D

Idag så hade vi musik prov, man skulle kunna några gamla klassiska låtar som t.ex från mozart och beethoven. Man skulle kunna alla titlar på låtarna, och vem som hade skrivit dem, det var 14 låtar som vi var tvugna att känna igen. :P Så det pluggade jag till lite igår bland annat. :D Det gick bra, jag fick alla rätt på provet, jag blev överasskad!

Vad ska ni göra ikväll???
Jag ska nog kanske dansa lite Zumba nu, vi får se hur det blir med den saken, haha :P

På fredagar sååå ska man vara flumm :P

Nu ska jag dansa ZUUUMBA....troligtvis

Vi ses :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0