Call me maybe

Hejsan alla sköna läsare!!!

Nu e jag hemma ifrån min älskade persicas land, skulle viljat stanna flera dar men som sagt så går jag ju i skolan imorn..... Helgen har i alla fall varit heeelt underbar. Jag och Jessica har gått promenader, städat och pratat en massa tjej-snack ;) Myyyyysigt!!! Åååå, jag längtar redan tillbaka dit....men men. Världens bästa helg med världens fiiiiinaste Jessica <3333333333 

Nu så håller jag på att lyssna på lite låtar och min nya favorit är "call me maybe" ahhh, jag älskar den, den är så glad på något sätt och den smittar av sig :D Låten är gryym, och videon är jäätterolig, hahaha man dör lite i slutet. Så här kommer videon till "Call me maybe":


Kärlek till denna video hahaha :D Vad tyckte ni om den*Frågetecken*

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahaha!!! Älskar videon! Slutet var helt oväntat men ändå så passande:)

2012-04-30 @ 09:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0