Prao: 2

Hejsan alla trötta läsare!!!

Andra dagen på prao är avklarad och shiit vad denna dagen har varit roligt men shiiiiit vad trött jag är nu!
HAhaha, asså när jag kom hem så la jag mig på soffan (med jackan på) och bara dog. Haha var heelt slut, Men det kanske inte är så konstigt när man ser efter 18 barn som springer hit och dit i 6 och en halv timme utan rast!
Hehe, jag kunde tagit rast, men jag gjorde inte det, så får skylla mig själv! :P

Idag på dagiset så var det dags för påskpyssel, och shiit vad de pysslade. Och jag var ensam i pysselrummet med ca. 8 barn där hela dagen. (de 8 barnen var inte där hela dagen utan de kom som de gick, men de var alltis 8 i pysselryummet) och när de vill ha saker och viull att jag ska göra saker så blir det kaos. Hjärnan går i högvarv!!! Haha, de är så söta. Jag klippte ut ett hjärta till en och sen kom ALLA barn och sa "Kan du göra en till mig.." och alla ville ha olika färger på sina hjärtan m.m. Hihi, de e såå gulliga och de gjorde jättefina saker.

En sak som också gör att jag älskar mitt prao-jobb är att dagisbarnen är så snälla. De har gjort teckningar och så till mig, hur sött är inte det!!!! Och så kallar de mig fröken hehe. Här är lite tecknikar och sånt som jag har fått från dagisbarnen idag: <3
Hihii, fiina va!! :D

Aaaw, längatr till imorn!:D

Ha det bra
Kärlek ttill er!!! <3
PUSSSSS
// Aline


Kommentarer
Postat av: hannah

Haha, vad gulligt att de kallar dej fröken! Lycka till i morgon och glöm inte att ta rast. <33 kraam!

2012-04-04 @ 21:55:00
URL: http://minhannelihanniblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0