Svar på kommentar

Hejsan alla underbara läsare!!!

Jag tänkte svara på en kommentar som jag fick från fiina Anna!! :D
Frågan/kommentaren var såhär:
Kul med sportlov :) hoppas du också får en bra lördagskväll med melodifestivalen, vem håller du på? :) fin du är på bilden :) kram på dig!
 Svar: Hej Anna! Jättekul att du har hittat till min blogg. Kul att du också gillar Melodifestivalen. Igår så hejade jag på Danny, som dessutom gick vidare, jeeeey :D Nu i finalen så hejar jag på Loreen, Danny och fiiinaste Molly Sandén! Alla hade så sjuukt bra låtar :D Du då *frågetecken*
Tack så jättemycket, vad snäll du är! :D <333
Massor av kramar till dig!!!
  

Älskar som sagt när ni kommenterar, jag får mer lust att blogga då så fortsätt med det!!! Ni är underbara, att det finns så snälla och fiina människor här i världen! :D
Har också gjort en ny kategori som heter "Svar på kommentar", där kan ni se alla inlägg där jag svarar på kommentarer :D


Nu ska jag iväg och träna, har inte tränat på 2 veckor så vi får se hur detta går, hihi. Håll tummarna :P
 
Ha det bra
Massor av kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0