Liiiite lycklig

Hejsan alla lyckliga läsare!!!

ahhhhh, hurni jag börjar måå bättre! Yeeey :P Har inte ont i halsen längre och vet ni vad det betyder......JO; JAG FÅR TÄVLA I HELGEN!!!! Jiiipey *gör en lyckodans* aha,, aha, aha aha aha :P HAhaha:P

Och en till bra grej. Ni vet att jag hade SO-prov förraa torsdagen.....mm, och jag var jäääättenervös att jag inte skulle klara det.....idag fick vi reda på våra betyg idag och jag fick ett....... A!!! Hörde ni att jag sa ett A, AAAAAAAAAA!!!!!!! Ahhhhhh, jahg e sååå lycklig:P Det är alltid kul när man får höga betyg :P 

En bild från frankrike år 2010!! Hihi, jag var lite yngre där :P 

Nu ska jag bara chilla och se på en film, är hemma själv ikväll eftersom mami och papi är på bio :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer
Postat av: Anonym

AhA AhA AhA AhA AhA..du fick A jA fick A vi är brA!! Den där känslan är oförglömmlig...ofrglömlig Aline, efter allt slit...efter allt pluggande...efter alla tårar, svett och stress, så får man högsta betyg! AAAAAAhh!!! Kramis <333 :)

2012-03-23 @ 15:16:46
Postat av: Hannah

hojdå, glömde viss skriva namn där, men det är från mig. klockan är 15.15- upp med fötterna...och önska dig något :) Kram kram <33 XD

2012-03-23 @ 15:19:15
URL: http://minhannelihanniblogg.se
Postat av: Ellen

sv: Okej, spännande att se vad det blir av det då. Vad är det du ska tävla i nu i helgen då? :)

2012-03-23 @ 19:31:33
URL: http://ttypisktellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0