Converse

Hejsan alla läsare!!!

Nu är min hjärna heeelt slut, har pluggat heeeela dagen (minus en timme på eftermiddagen) så jag känner mig lite duktig, dock så skulle jag vilja ha gjort mer men när hjärnan inte funkar så e det lite svårt.

Och en bra sak :D Idag så kom min farmor och farfar hit (de bor i skåne) yeeey :D Hihi jag gillar dem, de är så roliga och vi träffas ju inte så ofta så det e ju trevligt när vi ses :D
En annan rolig sak e att jag har köpt CONVERSE!!! Yeeeey, jag är fett glad, köpte ett par blåa :P Och sen så hittade jag ett par solglasögon, det behövde jag så det var ju bra :D

Hahaha, vet ni vad jag gjorde idag. Jag hade två stycken 500:lappar och ett par converse kostar ju 700. Aja, i allla fall, jag var lite stressad så jag tog en 500 lapp jättefort men den satt typ fast, så 500 lappen gick i två bitar......Fattar ni, EN FEMHUNDRALAPP!!! Det skulle inte vara lika farligt om det varit en 20 lapp, men en FEMHUNDRALAPP!!!! Aja, jag tejpade ihop den. Och den gick som tur med att handla med. För vi frågade men man kunde handla för den, phheuw! :)
Här är mina inköp för dagen:
  Hahah, kartongen. Yeea :D
Mina converse! De ser svarta ut men de e blå! :D
Mina nya solglasögon, yeeey :D Spegelglas på utsidan och vet ni vad det betyder.....jo man kan spana på snygga killar utan att någon ser det :P Hihi 

Nu ska jag vara lite social!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline  

Kommentarer
Postat av: Hannah

precis... ;) <333

2012-05-02 @ 18:55:06
URL: http://minhannelihanniblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0