BLOGGPAUS! p.g.a läger i sundsvall!

Hejsan alla söta, fina, underbara, fantastiska, kloka, rara och snälla läsare!!

Nu har jag nyss packat i 3 timmar *suck*...........
Ville bara säga Hej då innan jag åker till Sundsvall på läger!

Som sagt så ska jag på läger den här veckan i Sundsvall och kommer tyvär inte kunna blogga fram till nästa fredag! :( Jag kommer sakna er jättemycket, ni får ha det sååååå jättebra! Och jag hoppas att ni kollar in här igen nästa fredag, för då är jag tillbaka!
Förlåt att jag har haft lite många bloggpauser (2) men jag har så fullt upp nu i slutet av sommaren, jag hoppas att ni har förståelse! :D

BLOGGPAUS: 12-19 AUGUSTI!!!!!!!
MYCKET PUSSAR OCK KRAMAR FRÅN MIG TILL ER!!!!!!!!!

Vi ses nästa fredag!
LOVE YOU!!!!!!!!

Ha det super bra!
Massor av kärlek till er!!! <3333333
PUSSSSSS
// Aline <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0