Jeansen sprack.....

Hejsan alla kloka läsare!!

Nu är jag och familjen i Dalarna igen på vårat landställe, faktiskt ganska skönt att vara tillbaka även fast vi åkte härifrån i fredags...hahaha. Men det e så skönt och lugnt här uppe.
Den här veckan är den sista "lediga" veckan för mig innan min vardag börjar! För på fredag så ska jag på träningsläger i Sundsvall i en vecka, sen så ska jag på kick off, sen så är det utvecklingssamtal och sen börjar skolan, det händer en massa andra roliga saker efter det också  men det får ni reda på lite senare i sommar.

Asså gud, har ni tänkt på vad den här sommaren har gått fort?!?!? Herregud, men det har varit den skönaste och kanske den roligaste sommaren i mitt liv! :D
Den absolut bästa och roligaste upplevelsen i sommar, i nästan hela mitt liv faktiskt var när jag och några kompisar åkte till Nykvarn för att träffa Molly Sandén!!! :D Det var seriöst den bästa dagen i mitt liv!! Jag hoppas verkligen att jag träffar henne snart igen!!
Hehe....jag blundar som vanligt på fottot men Molly är hur fin som heeeelst!!!! <3333333
 En annan rolig upplevelse i sommar var när jag, morbror och papi simmade Vansbrosimningen!!!! Såååå gryyyyymt kul!!! för er som inte visste det så är vansbrosimmningen  3 km öppet vatten (som man ska simma) och  jag kom in på 48.01 minuter. :D
Hahaha, länge leve sommaren!! :D <3333

Just det, idag så satte jag mig i soffan och så bara hör jag, Braaaaak. Mina jeans hade sprukigt, hahaha,  fail va?!?! fast de var lite slitna innan men jag blev så chokad (stavning?), de sprack, det är liksom sånt man ser på tv  men det hände mig hahahhahaha :P

Nu ska jag sova!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0