Konsert och Skåne imorn!

Hejsan alla glada läsare! :D

Idag var det första dagen i skolan för mig, det var ok! Åkte sedan och tränade och nu är jag hemma!

Och vet ni, imorgon händer det!!!

Jag går ju först i skolan, sen så åker jag och Sara in till gröna lund eftersom vi ska se en konsert där! Den är säkert jättebra, jag gillar att gå på konserter! Men det jag hoppas mest på är att jag kommer träffa Molly Sandén där!! Hahaha det är typ därför jag går på konserten, jag vill så gärna träffa henne igen, har saknat henne! Så jag hoppas att hon är där så jag får krama henne!!!! Håller ni tummarna?!?!

Efter konserten som slutar vid 21.30 så ska jag och familjen sätta oss i bilen och så åker vi ner till skåne (på natten) eftersom jag ska vara hos min kusin på fredag morgon och hjälpa henne med dopet.

 Håll verkligen tummarna att jag träffar Molly imorn!!!!!!

Ses imorn, eller på fredag! Tar med mig datorn förstår ni!!! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0