Sista dagen i Dalarna........

Hejsan alla najjjjsiga läsare!!

Idag är jag faktiskt lite små ledsen eftersom att idag så är det sista heldan som jag och familjen är här i Dalarna på landet....inte så kul, skulle vilja vara kvar här någon vecka till faktiskt! Men imorn åker vi hem, så när vi e hemma imorn så blir det att packa och sen på fredagmorgon så blir det SUNDSVALL!!! Jiiiiiiiiiiipeyyyy!!!!!! :D

Just nu så ligger jag här i soffan och läser lite tidningar, läser gamla kp:tidningar och nya FRIDA tidningar. Tänker köpa en veckorevyn på fredag om jag har pengar, hoppas att jag har pengar för jag mååååste läsa det nyaste nummret av veckorevyn, måste!!!! :P

Har ni något bra tips om man vill tjäna egna pengar utan att det tar för mycket tid?????
Skulle verkligen vilja ha tips, jag mååste ha pengar så att jag kan spara och köpa saker för, hahaha!!!'

Bjuder på två bilder från ca. 2 år sedan och nutid:
Jag för ca. 2 år sedan.
 Och jag nu! :P

Har jag förändrats mycket på ca. 2 år???

Nu ska jag gå ut och göra något.

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0