Snart blir det dop!

Hejsan alla goa läsare!!

Idag är jag glad! För idag så ska jag på dop! :D

Mitt kusinbarn/fadderbarn ska döpas idag, och igår så hjälpte jag min kusin med alla dopförberedelser så det kommer att bli jättefint! :D

Ahhhh,´dessutom så har jag inte träffat min kusin på jättelänge så det var verkligen jätteroligt att få träffa henne + mitt kusinbarn! Ni kan inte förstå hur söt han är, OMG jag skulle lätt kunna ta med honom hem, hahaha :P
Japp, så idag blir det dop, kan bli ganska sent ikväll, så kanske inte skriver ikväll, men imorn skriver jag garanterat!
Milton!!! <333333
MILTON!!!!
Ser ni hör söt han är!?!?!?!?! Ahhhh, jag tror att jag dör!

Men hurni, nu måste jag göra mig i ordning till dopet!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0