Vaknade ganska tidigt!

Hejsan alla morgonpigga läsare!!!

Kan ni förstå att jag vaknade klockan 09:30 idag?!?!?! Okej, okej ni kanske inte tycker att det e så tidigt men det är tidigt för mig eftersom jag brukar sova till 11.00-14.00!!! :P hahahaha.......men jag brukar vara trött, det e därför jag sover så länge!!!! ;)

Idag så ska jag inte göra något särskilt, är fortfarande hos mormor och morfar och papi ska hjälpa dem att tvätta deras tak. Hoppas bara att inte papi ramlar ner och skadar sig, ni försår min papi är en olycksfågel. Han gör nästan alltid illa sig, för 3 år sedan så ramlade han ner från vårat altan tak när han skulle fixa en sak, och han blev nästan förlamad, han kunde ha dött men som tur va så bröt han "bara" ryggen! Min mamma har oxå brytit ryggen en gång så snart e det väll min tur......hehe..... Min pappa har över 400 stygn på sin kropp för att han har gjort illa sig så mycket....inte så kul, men han lever i alla fall :D
I LOVE MAMI & PAPI!!!! <333

Nu ska jag äta frukost!
Hahaha, en bild på mig när jag och en kompis skulle gå på bio!!! :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0