Bästa julklappen någonsin!!

Hejsan alla glada läsare!!!

Nu ska jag berätta om världens bästa julklapp!!! :D

Ni som har följt denna blogg ett tag vet att min Stora förebild är fiina Molly Sandén!
Och som sagt så ska hon vara med i Melodifestivalen 2012, i februari, och den deltävlingen hon ska tävla med är i Leksand, och vi har landställe i leksand!! :)

Och jag önskade mig i julklapp av mami och papi att vi kanske kunde åka upp och kolla på genrepet eller nåt och nu är det så att, JAG, MAMI OCH PAPI SKA TITTA PÅ MELODIFESTIVALEN I LEKSAND PÅ DEN RIKTIGA TÄVLINGEN DÄR MOLLY SKA VARA MED!!!!
Alltså vi ska vara där och titta på den riktiga deltävlingen, alltså den som går på Tv! :D

QAHhhhh, jag e sååå lycklig och jag läääängtar så till den 18 Februari då vi ska vara där och se på mello och fiina Molly  !!!!! :D tagga!!

Åhhh, jag tror att jag däööööör!!! :P Visste ni förrästen att både Molly Sandén och Robin Stjernberg var med på bingolottos uppesittarkväll den 23 december.... De var huur bra som heelst, iii :D

Här e mitt bevis att jag ska gå på Mello:
Yeey :P
 Oh yeea!!! Jag ska på mello, jag ska på mello :P

HIHI, :P Kalla mig fjantig och knäpp, men jag e glad :D

Nu ska jag sova, imorn blir det stan med min fiina vän Elin, tagga :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0