Fest ikväll

Hejsan alla fest-sugna läsare!!!

Detta blir ett kort inlägg för att jag ska åka till en kompis om typ två minuter, hehe :D

Kan ju i alla fall berätta vad jag ska göra idag, jag ska åka till en kompis nu, och så ska vi se eclipse och så. Sen så ska vi göra i ordning oss, vet ni för vad..... Jo, det är en skön simkompis som har bjudit alla som simmar på fest, så vi ska festa, yeea, yeaa, hahaha :P Nej, men det ska bli kul :P
Tar med mig kameran, så i kansek får se lite bilder sen ;)

Nu måste jag springa till bussen :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul med fest! :D



Sv: Haha ja, vem man än frågar så tycker alla olika! Men smaken är ju olika, tur det! ;)



Kraam!

2011-12-12 @ 19:24:40
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0