Halvstudiedag

Hejsan alla underbara läsare!!

Idag har det varit en bra dag, vet ni varför... jo för att vi hade halvstudiedag idag!!!! Yeeey, och så busig som jag e så tog jag med mig fina Sofie hem, och vi spelade lite wii och så, yeeey :D

Åkte sedan till träningen där vi körde 400 fr ben max, men hehe vår vikarie tränare te förvirrad så hon räknade 50 meter fel, alltså vi fick köra 50 m mer!!! Ahhhh, och då fick vi dåligare tid, men aja :P
Nu är jag hemma och har nyss pluggat Matte i 1 timme :D Yeey :P

Imorn så ska vi på någon teater i skola som heter "chilla eller challa", den låter intressant.... Sen så ska vi fotas med simningen på kvällen :P

Tänkte visa lite bilder från helgen:'
Hahahaha, skulle vara lite mystisk sådär :P
Den najjsiga bassängen :D

Nu ska jag läsa :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0