Luciafirande i Eriksdalsbadet

Hejsan alla underbara läsare!!!

Sorry för jättedålig uppdatering men det har varit slutspört nu i skolan, och jag har pluggat häcken av mig = jag har inte haft tid för att plugga... :(
Men som tur är så har jag INGA fler läxor denna termin, yeeeey :D

Nu har det gått ett tag men jag ska berätta lite som hände på lucia :D
Jo, jag, mami och papi åkte till stan, ERIKSDALSBADET rättare sagt :P Där var det i alla fall lucia firande, och det var verkligen jättefint och luciatåget beståg av en Lucia och ett luciatåg av 4-6 åringar, hihih, det var såååå gulligt, och när de sjöng sen, ahhh jag höll på att dö :P
En sak som också var ganska coolt var att de hade luciatog i vattnet ocskå, (4-6 åringarna var inte med i luciatåfget i vattnet!), det var coolt och de hade levande ljus med sig i vattnet, hahah :P

Här kommer lite bilder:
Den första lucian satt i en båt och åkte över bassängen :D
Luciatåget med de sööta barnen :P
Luciatåget i vattnet, de är i vattnet, hehe det var liite mörk i simhallen :P Men det syns ändå :P

Nu ska jag..... hehe vet inte riktigt men men :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Nina:))))))

Ser jätte fint ut<3

2011-12-16 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0