Molly i JESC

Hejsan alla Molly Sandén älskare!!!

Som ni kanske har märkt så skriver jag ibland om min största förebild Molly Sandén!! Och det är för att jag gillar att skriva om henne :D Det kanske finns några av er som gillar henne :P Jag älskar henne i alla fall, men om ni inte gillar henne så behöver ni ju inte att läsa dessa inlägg om henne, men bara s¨å ni vet... Så är hon en underbar människa!!!

I alla fall, Molly ska ju vara med i riktiga mello i februari, yeeey :D
Hon blev i alla fall inbjuden till att sjunga sin nya singel "spread a little light" på JUNIOR EUROVISION SONG CONTEST som mellanakt idag!! :D Najjs, va :P Hon sjöng den i alla fall nyss och hon var sååå bra :D

Om ni inte har hört låten så kommer den här:

 Visst är den bra, ahhh och hon var jättebra i programmet nyss och hon var vacker också :D

Vet ni, Molly Sandén är vän med mig på Youtube!!! :D Hahaha, jaa, jag vet. Men jag vet också att det är den riktiga molly :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Är inget stort fan av Molly, men jag tycker Spread A Little Light är en sjuukt bra låt!



Sv: Jaa den är verkligen jättebra, kan inte sluta lyssna på den! Mina absoluta favoriter är Fingerprints och Without you I'm nothing! :D



Kram!

2011-12-03 @ 23:48:06
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0