Pepparkakoooor

Hejsan alla bakande läsare!!!

Nu har jag kommit hem ifrån "tävlingen", hehe och det gick väll ganska bra.... :P

Men hurni, jag bakade pepparkakor, och de blev JÄTTEGODA, tycker jag :D Mmm, hihihi :D
Här får ni lite bilder från mitt pepparkaksbak:

Hahaha, pepparkaksbaket har börjat :P'
Pepparkakorna är klara :D nööjd :P En glad Aline som är nöjd över sina pepparkakor och dagen :D

Heheh, aa det var lite om det :D
Har inte så mycket att skriva, men men

Nu ska jag kolla på en film :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Jo, synd bara att det typ är världens tråkigaste film om litteraturhistoria vi ska se.. -.-



Ja det ska bli superskönt med jullov! :D



Kram!

2011-12-19 @ 00:01:22
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0